Meest gestelde vragen

Je hebt een vraag of een probleem, wij helpen je graag verder! Misschien staat jouw vraag wel tussen de meest gestelde vragen.

Mijn vraag staat er niet tussen

Staat jou vraag er niet tussen? Maak dan gebruik van het contactformulier op de klantenservice pagina

Verzending en levering

We streven ernaar om je bestelling binnen een week te versturen. De levering is afhankelijk van het soort artikel en de verzendmethode. Sommige van onze artikelen zijn namelijk handgemaakt.

Zodra we je bestelling hebben verzonden ontvang je hierover een mail.

Heb je een pre-order gedaan van een van onze artikelen? Op de pagina van dat artikel kun je zien tot wanneer deze pre-order online zal staan. Na deze datum zullen we je verder informeren over de levertijd via de mail. Let op: Bij een nabestelling zal de levertijd gemiddeld langer zijn.

Heb je een nabestelling gedaan van een van onze artikelen? Dit betekend dat we het artikel momenteel niet op voorraad hebben. We nemen je bestelling daarom mee in de volgende levering. We zullen je verder informeren over de levertijd via de mail, houd rekening met een levertijd van minimaal 2 weken.

Hierover zul je geïnformeerd worden. De postbezorger zal:

  • De volgende dag terug komen.
  • Bij de buren bezorgen.
  • Bij een afhaalpunt leveren.

Is het artikel kapot gegaan tijdens het leveren? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de klantenservice pagina. Upload daarbij een foto van het beschadigde artikel en de beschadigde verpakking.

Staat op de bestelbevestiging wel het juiste artikel? Neem contact met ons op via de klantenservice pagina

Staat op de bestelbevestiging wel het missende artikel? Neem contact met ons op via de klantenservice pagina

Neem z.s.m. contact op met de klantenservice. Geef het juiste adres door en vergeet niet je bestelnummer erbij te vermelden.

Bestelling

Wij verkopen unisex kledingitems. Om te kijken welke maat goed bij jou past hebben we een handige product sheet waar je gebruik van kan maken.

Product sheet t-shirts + product sheet truien + product sheet muts

Omdat we een kleine shop zijn hebben we ook geen grote voorraad van kledingmaten. Het kan dus zijn dat bepaalde kledingmaten sneller uitverkocht zijn. Wel werken we soms met een pre-order, dit betekent dat wij dan jouw reservering meenemen in de inkomende voorraad. 

Om te kijken welke maat goed bij jou past hebben we een handige product sheet waar je gebruik van kan maken. Product sheet t-shirts + product sheet truien + product sheet muts

Een kortingscode kun je invullen in de winkelwagen en ook tijdens het afrekenen. Vergeet niet te letten op eventuele hoofdletters en zorg ervoor dat je geen verlopen kortingscode gebruikt.

Let op! Sommige kortingscode mogen maar 1 keer per klant gebruikt worden.

Werkt de code nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de klantenservice pagina.

Een bestelbevestiging kan enkele minuten duren. Soms belanden onze emails in de spamfolder, check daarom altijd even je spamfolder. Nog steeds geen bevestiging? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de klantenservice pagina.

Retourneren & Terugbetaling

Dat is mogelijk. Retourneer je bestelling binnen 14 dagen. Verpak het artikel in de originele verpakking zodat deze onbeschadigd bij ons aankomt. Versturen naar: Vlietweg 15, 2266 KA Leidschendam t.a.v. Vet Gezellig. De kosten van het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening.

 

Wanneer we het artikel onbeschadigd terug hebben ontvangen in originele verpakking dan zul je binnen een week een terugbetaling ontvangen op je rekening. Alleen bij het terugsturen van de volledige bestelling ontvang je de kosten voor de thuisbezorging terug. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Overige vragen

Wij raden aan om het kledingstuk binnenstebuiten te wassen op 30 graden met soortgelijke kleuren.

Wij raden aan om het kledingstuk binnenstebuiten te strijken op 110°C. Niet over de print strijken.

Wij raden het af om je kledingstuk te drogen in een droger.